Як виграти на китайському ринку

Новини 01.04.2015

Багатьом здається, що китайський ринок будується виключно на холодному розрахунку маркетологів, всюди панує азіатська прагматичність. Але на ділі, китайці народ хитрий, забобонний і часто схильний до міфологізації речей. Так, вже багато років поспіль одним з лідерів продажів на автомобільному ринку є компанія General Motors.

Причина популярності проста — невелика хитрість маркетологів дозволила досягти високих продажів. Бренд Buick у китайців, та й не тільки у них, асоціюється з розкішшю і дорожнечею. Тому в GM просто наклеїли логотип Buick на Opel Astra і назвали модель Excelle, таким чином зробивши його самим продаваним авто в 2011 і 2012 року в Китаї.

Часто такі дрібниці дозволяють домогтися успіхів в, здавалося, наскрізь прорахованому і логічному світі бізнесу.

Міжнародна компанія UTEC Logistics пропонує шірокий вибір послуг, таких як перевезення морським транспортом і авіадоставки товарів з Китаю.