Безкоштовно з мобільних операторів України

0800215777

  • Ukrainian
    • Russian

Після того, як Покупець вибрав і оплатив свій товар, Продавець передасть його співробітникам Компанії UTEC Logistics для організації доставки.

Після належної підготовки до транспортування, товар буде доставлений перевізнику. Варто врахувати, що з моменту передачі перевізнику, адреса доставки, яку вказав Покупець, не може бути змінено.

Важливо! Покупець несе повну і особисту відповідальність за вірність вказаної адреси доставки.

Компанія виконує процес комплектування вантажу перед відправкою тільки після отримання підтвердження про повну оплату і зарахування грошових коштів Покупця на рахунок Компанії. На замовлення, які були оформлені в вихідний день чи державне свято України, комплектація вантажів проводиться в наступний перший робочий день.

Термін доставки залежить від часу, витраченого на оплату послуг Компанії, на наступну комплектацію і доставку в пункт видачі або за вказаною Покупцем адресою.

Важливо! Плануючи дату отримання посилки, враховуйте зазначені терміни.

Право власності на товар і відповідальність за стан товару переходять: до Покупця від Компанії з моменту отримання товару або організації зв’язку для доставки вантажу Покупцеві.

Після отримання замовлення в пункті видачі або за вказаною адресою, Покупець зобов’язується перевірити цілісність упаковки посилки, укомплектованої компанією, за місцем видачі в присутності співробітника компанії-перевізника або пункту видачі.

Важливо! У разі, якщо огляд не буде проведений, Покупець буде позбавлений права заявити про порушення цілісності упаковки.

Якщо в ході огляду виявляються порушення цілісності упаковки, Покупець зобов’язується скласти Акт про цей інцидент в присутності співробітника компанії-перевізника або пункту видачі. Акт повинен бути підписаний Покупцем і відповідним співробітником.

Що стосується питань невідповідності отриманого товару задекларованій на початку кількості, асортименту, терміну придатності, цілісності упаковки, вони вирішуються з Продавцем при наявності складеної належним чином заяви.

Важливо! При виборі товару необхідно зберегти скріншот опису товару на сторінці інтернет-магазину Продавця. Рекомендується застосувати фото/відеозйомку при розпакуванні товару. Зберігання супутніх доказів, які можуть бути затребувані при здійсненні рекламацій замовлення у Продавця, покладається на Покупця.

Якщо у вас є питання щодо деталей доставки, зверніться до фахівців за номером +38 044 228 5303.